Konzultační společnost Acomware, která se zaměřuje na digitální marketing a e-commerce, zvítězila ve výběrovém řízení na správu sociálních sítí Česká spořitelna – penzijní společnosti. Agentura se postará o obsah i výkon všech sociálních sítí, které firma využívá ke své komunikaci. „Konkrétně jde o Facebook a nově také Instagram, který stavíme od nuly,“ vysvětluje Pavel Paradýs, social media team leader v Acomware. „V tendru jsme se kromě komplexní strategie využití těchto kanálů soustředili i na kreativu. Připravili jsme ukázkovou kampaň včetně videa či vzorových příspěvků, která je ready-to-go,“ vysvětluje Paradýs, podle něhož je prvním cílem spolupráce nastavení jednotné vizuální identity na všech sociálních sítích a odlišení obsahu od konkurenčních penzijních společností.
Akciovka Česká spořitelna – penzijní společnost, jejíž marketingovou manažerkou je Darina Danielová, uvádí, že drží největší tržní podíl z hlediska celkového počtu klientů v doplňkovém penzijním spoření v Česku. Jejím 100% vlastníkem je Česká spořitelna, od roku 2000 člen středoevropské finanční skupiny Erste Bank.
Správa obsahu na sociálních sítích je oblast, na kterou se Acomware v posledním roce intenzivně zaměřuje. „A to jak stavbou specializovaného týmu odborníků, tak investicemi do technického vybavení, které je pro tento druh služeb nezbytné. Díky tomu jsme v posledních měsících získali významné klienty jako Tescoma, Sberbank nebo Lovela,“ doplňuje šéf firmy David Vurma. Acomware pracuje také pro značky Astratex, Office Depot, Sberbank, Mobil.cz nebo Tescoma.