Konzultační společnost Acomware, která se zaměřuje na digitální marketing a e-commerce, zvítězila ve výběrovém řízení na správu sociálních sítí Česká spořitelna – penzijní společnosti. Agentura se postará o obsah i výkon všech sociálních sítí, které firma využívá ke své komunikaci. „Konkrétně jde o Facebook a nově také Instagram, který stavíme od nuly,“ vysvětluje Pavel Paradýs, social media team leader v Acomware. „V tendru jsme se kromě komplexní strategie využití těchto kanálů soustředili i na kreativu. Připravili jsme ukázkovou kampaň včetně videa či vzorových příspěvků, která je ready-to-go,“ vysvětluje Paradýs, podle něhož je prvním cílem spolupráce nastavení jednotné vizuální identity na všech sociálních sítích a odlišení obsahu od konkurenčních penzijních společností.
Akciovka Česká spořitelna – penzijní společnost, jejíž marketingovou manažerkou je Darina Danielová, uvádí, že drží největší tržní podíl z hlediska celkového počtu klientů v doplňkovém penzijním spoření v Česku. Jejím 100% vlastníkem je Česká spořitelna, od roku 2000 člen středoevropské finanční skupiny Erste Bank.
Správa obsahu na sociálních sítích je oblast, na kterou se Acomware v posledním roce intenzivně zaměřuje. „A to jak stavbou specializovaného týmu odborníků, tak investicemi do technického vybavení, které je pro tento druh služeb nezbytné. Díky tomu jsme v posledních měsících získali významné klienty jako Tescoma, Sberbank nebo Lovela,“ doplňuje šéf firmy David Vurma. Acomware pracuje také pro značky Astratex, Office Depot, Sberbank, Mobil.cz nebo Tescoma.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní
