O celkový koncept kreativní a grafické komunikace státní agentury na podporu obchodu CzechTrade se nově stará reklamní agentura S&K Public. Ta zvítězila v červnovém tendru a veškeré grafické aktivity klienta zajišťuje od začátku července. „Aby byla značka CzechTrade konzistentní na všech trzích, nemůžete si grafiku realizovat na koleni. Dlouhodobě využíváme k budování naší značky profesionální agentury,“ připomněla Hana Toclová, vedoucí marketingu CzechTrade, příspěvkové organizace spadající pod ministerstvo průmyslu a obchodu.
Hlavním cílem CzechTrade je podpora českých firem při podnikání na zahraničních trzích, k tomu má zřízeno 50 zahraničních kanceláří. S&K Public má naplňovat jejich potřeby i požadavky centrály a dbát na to, aby celková vizuální komunikace CzechTrade byla jednotná a naplňovala moderní trendy. „V dnešní době neprodávají produkt jen jeho užitné vlastnosti, ale také filozofie, kterou značka reprezentuje. Klíčové zde jsou emoce, osobní prožitek a v neposlední řadě přehlednost a srozumitelnost,“ doplňuje šéf obchodního týmu agentury Adam Havel.

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
