Agentura AdHackers ve výběrovém řízení na kreativní agenturu získala klienta Skanska pro český a slovenský trh. Skanska dřív na dílčích kreativních zakázkách spolupracovala s agenturou Entre, jejíž část AdHackers na přelomu roku koupili. „Náš nově konsolidovaný a posílený tým si sednul, na výběrovém řízení jsme už pracovali jako jeden tým,“ přiblížil Michal Deus, výkonný ředitel AdHackers. Za klienta bude na spolupráci dohlížet Ondřej Svatoň, vedoucí odboru komunikace a marketingu Skansky.

Vědecký tým z Brna vysvětluje
Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Ulrych a Oravčíková povýšili
TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Do čela nového týmu pro social media
Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta

Vybíráme ze spotřebního koše