V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Skanska si na kreativu vybrala AdHackers

Agentura AdHackers ve výběrovém řízení na kreativní agenturu získala klienta Skanska pro český a slovenský trh. Skanska dřív na dílčích kreativních zakázkách spolupracovala s agenturou Entre, jejíž část AdHackers na přelomu roku koupili. „Náš nově konsolidovaný a posílený tým si sednul, na výběrovém řízení jsme už pracovali jako jeden tým,“ přiblížil Michal Deus, výkonný ředitel AdHackers. Za klienta bude na spolupráci dohlížet Ondřej Svatoň, vedoucí odboru komunikace a marketingu Skansky.