
Outbreak pracuje pro Skansku, práce na značce vede Tereza Stará
Agentura Outbreak získala do péče značku Skanska Reality. Outbreak už vytvořil nový positioning značky i s detailní komunikační strategií pro značku i projekty, a na starost má i tvorbu online videí. Práce na značce vede Tereza Stará.
„Hledali jsme partnera, který bude schopen vyjádřit mnohovrstevnou jedinečnost značky Homes by Skanska a jednotlivých projektů. Outbreak nás přesvědčil schopností převést naši filozofii do srozumitelného, dlouhodobého konceptu Kultury bydlení,“ řekla Renata Vildomcová, ředitelka marketingu a komunikace ve Skanska Reality.
Koncept Kultura bydlení se postupně projeví ve všech komunikačních kanálech - v image a osvětových online videích, na venkovních nosičích, na sociálních sítích, v interní komunikaci, v komunikačních materiálech pro zákazníky, partnery a městské části.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
