
Outbreak pracuje pro Skansku, práce na značce vede Tereza Stará
Agentura Outbreak získala do péče značku Skanska Reality. Outbreak už vytvořil nový positioning značky i s detailní komunikační strategií pro značku i projekty, a na starost má i tvorbu online videí. Práce na značce vede Tereza Stará.
„Hledali jsme partnera, který bude schopen vyjádřit mnohovrstevnou jedinečnost značky Homes by Skanska a jednotlivých projektů. Outbreak nás přesvědčil schopností převést naši filozofii do srozumitelného, dlouhodobého konceptu Kultury bydlení,“ řekla Renata Vildomcová, ředitelka marketingu a komunikace ve Skanska Reality.
Koncept Kultura bydlení se postupně projeví ve všech komunikačních kanálech - v image a osvětových online videích, na venkovních nosičích, na sociálních sítích, v interní komunikaci, v komunikačních materiálech pro zákazníky, partnery a městské části.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
