Skanska si vybrala agenturu Outbreak

Pro značku Skanska Reality agentura připravuje dlouhodobý koncept Kultura bydlení.

Outbreak pro Skansku

Outbreak pracuje pro Skansku, práce na značce vede Tereza Stará

Agentura Outbreak získala do péče značku Skanska Reality. Outbreak už vytvořil nový positioning značky i s detailní komunikační strategií pro značku i projekty, a na starost má i tvorbu online videí. Práce na značce vede Tereza Stará.

„Hledali jsme partnera, který bude schopen vyjádřit mnohovrstevnou jedinečnost značky Homes by Skanska a jednotlivých projektů. Outbreak nás přesvědčil schopností převést naši filozofii do srozumitelného, dlouhodobého konceptu Kultury bydlení,“ řekla Renata Vildomcová, ředitelka marketingu a komunikace ve Skanska Reality.

Koncept Kultura bydlení se postupně projeví ve všech komunikačních kanálech - v image a osvětových online videích, na venkovních nosičích, na sociálních sítích, v interní komunikaci, v komunikačních materiálech pro zákazníky, partnery a městské části.