Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Skanska si za mediálku zvolila Media Investments

Agentura Media Investments zajistí pro Skanska Reality plánování a nákup médií.

V dvoukolovém výběrovém řízení na mediální agenturu developera Skanska Reality zvítězila agentura Media Investments. Kromě standardního mediálního plánování a nákupu bude mít na starost správu sociálních sítí a výkonnostní marketing. Pro klienta začne Media Investments pracovat od ledna 2017. Výběrové řízení organizovala poradenská společnost Flemedia Hynka Cimoradského, která posuzovala jak návrhy strategického řešení, tak cenové podmínky.

Pro Skanska Reality pracovala dřív dlouhodobě mediální agentura OMD, která tohoto klienta obhájila i v roce 2014.