Skladon začal komunikaci s agenturou FYI Prague

Agentura pomůže s korporátní komunikací i s tématy skladování, logistiky a e-commerce.

Skladon

Sedm let fungující Skladon je poskytovatelem kompletních logistických služeb pro e-commerce, od skladování zboží po samotnou expedici zásilek, a v roce 2021 rozeslal 400.000 zásilek do 182 zemí světa. Z multimodálního nákladního hubu v ostravském Mošnově, s přímým vstupem na místní nákladní letiště a přímou vlakovou linkou do přístavu v Antverpách, je Skladon schopen doručovat do čtyř okolních států v režimu same day. Skladon působí jako poskytovatel fulfillmentu především pro střední a větší e-shopy včetně značek jako Skinners, Snuggs nebo Kilpi. Foto: Skladon

Poskytovatel kompletních logistických služeb pro e-commerce Skladon navázal spolupráci s komunikační agenturou FYI Prague. Agentura Jana ŘezáčeFrantiška Brože pomůže Skladonu s korporátní komunikací i profilací v rámci témat z oblasti skladování, logistiky a e-commerce.

Skladon přináší vhled do aktuálních trendů spojených se skladováním, lokální i mezinárodní logistikou a samotným fulfillmentem, a to včetně témat automatizace a robotizace ve skladech. Komunikační aktivity se budou věnovat také zahraniční expanzi Skladonu, s níž bude spojená výstavba distribučních center na dalších klíčových trzích v Evropě.

„Vidíme, že potřeba outsourcingu logistiky strmě roste, protože e-shopy v rychle rostoucí e-commerce hledají cesty, jak udržitelně škálovat byznys, a přitom zachovat špičkovou uživatelskou zkušenost pro své zákazníky. Ačkoli je logistika pro každého obchodníka palčivým tématem, k veřejně diskuzi prakticky nedochází. To chceme změnit, protože jen tak se může celý trh dále zdravě vyvíjet a služby spojené s e-commerce dále posouvat,“ vysvětluje Patrik Babinec, spoluzakladatel Skladonu.

Patrik Babinec

Patrik Babinec

„Naším cílem bude, abychom Skladonu pomohli problematiku fulfillmentu dostat do širšího povědomí, popsat jeho význam pro českou e-commerce a moderovat diskuzi o potřebách českých e-shopů,“ doplňuje Michal Marek z FYI Prague, který zakázku povede na straně agentury.