Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Sklik Partner se mění na Seznam Partner

Nové rozhraní služby Seznam Partner

Nové rozhraní služby Seznam Partner

Česká internetová jednička Seznam.cz spustila pro inzerenty inovovaný program Seznam Partner. Pod něj přesouvá dosavadní službu Sklik Partner (obsahovým webům umožňuje jejich monetizaci, nově bude podporovat další reklamní formáty jako plnohodnotnou kombinovanou reklamu či branding), dalšími službami budou Seznam Newsfeed (tedy nabídka partnerství v rámci sekce Další články z českého internetu, kterou má Seznam.cz na domovské stránce) a mediální zastupování (prodej reklamy na jiných webech).

„Partneři tak uvidí informace o všech možnostech spolupráce, které pro ně navíc chceme letos rozšiřovat, na jednom místě,“ říká Michala Hrnčířová, manažerka služby Seznam Partner. Od pondělí 16. dubna je služba spuštěná přibližně stovce partnerů, pro všechny pak bude dostupná v polovině května. V rámci služby Seznam Partner bude nově možné zapojit další reklamní systémy: “Díky této novince umožníme lepší monetizaci reklamních ploch, jelikož zkvalitní aukci dodáním většího počtu nabídek.”

Nové uživatelské prostředí služby má zobrazovat výkon a data jednotlivých partnerů ke všem aktivním typům spolupráce. Na domovské stránce najdou partneři případové studie či odkazy na nově vznikající videokurzy. V budoucnu se chce Seznam.cz soustředit na rozšiřování možností spolupráce pro své partnery – například na distribuci návštěvnosti -, využívání Seznam Prohlížeče či užší propojení s partnerskými weby.