V pražském nákupním centru Galerie Butovice se zářím otevřela první společná prodejna značek Sklizeno a Fruitisimo. Nabídne rozšířenou gastro zónu s bistrem, salátovým barem a nabídkou vitamínových koktejlů a zmrzliny. „Společné prodejny přinesou zákazníkům obou konceptů další produkty a služby, o které mají zájem. Máme totiž velmi podobnou cílovou skupinu zákazníků, kteří dbají na zdravý životní styl,” je přesvědčen Jan Hummel, zakladatel a šéf Fruitisima.
Butovická prodejna je pilotním projektem a novým franšízantům slibuje především zvýšení produktivity prostoru. V případě, že test dopadne úspěšně, plánují do roku 2020 otevřít celkem osm sdílených prodejen, a to především v kancelářských zónách a v krajských městech. Kromě toho by se ovocné bary Fruitisimo by se měly stát běžnou součástí prodejen značky Sklizeno, zaměřené na potraviny od menších pěstitelů, i na náměstích menších měst.
„Prodejna potravin, bistro a ovocný bar mají každý jiné zákaznické špičky a spojení nám umožňuje takto maximálně využít potenciálu daného prostoru. A maximální vytížení lokality je především v prostorách kancelářských zón klíčem k úspěchu,” řekl k novému obchodnímu modelu šéf Sklizena Petr Borkovec.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž
