Řetězec prodejen s kvalitními potravinami Sklizeno uvedl na trh novou privátní značku hotových jídel Navařeno. K dostání v nové řadě budou zrníčkové saláty, hotová jídla a polévky, oříšková másla nebo hummus. Postupně má Sklizeno během jara a léta letošního roku v plánu přidat pod značkou Navařeno omáčky, další polévky, omáčky, pesta a dezerty.
„Naší ambicí je vytvářet poctivé verze běžných produktů, které všichni znají, ve vyšší kvalitě a produkty, které jsou časově náročné či jinak obtížné (katalánský krém či demi glace),” vysvětlil strategii značky Navařeno Petr Borkovec, ředitel Sklizeno Foods. Hotová jídla z řady Navařeno se dají koupit v prodejnách sítě Sklizeno Foods i v síti Náš Grunt, která se Sklizenem loni konsolidovala. Na vytváření potravin nové privátní značky spolupracuje síť kvalitních potravin s partnerskou firmou Zdravé stravování, suroviny pocházejí od dodavatelů sítě Sklizena.