Škoda Auto se s elektromobilitou vydává na Reddit a TikTok

Globální community management pro automobilku zajišťuje agentura World of Online.

Agentura se za automobilku na sítích zapojuje do konverzací

Agentura se za automobilku na sítích zapojuje do konverzací

Marketingová agentura World of Online uspěla na podzim 2021 v tendru automobilky Škoda na globální externí community management pro oblast elektromobility. Cílem spolupráce je šíření povědomí a edukace uživatelů sociálních sítí o tomto tématu mimo oficiální profily Škoda Auto. Agentura na to zpracovala globální strategii.

„V rámci edukace o elektromobilitě a navázání vztahu s komunitou na sociálních platformách, komunikujeme jménem Škoda Auto. Monitorujeme a reagujeme na zmínky o elektrických vozech a elektromobilitě obecně na sociálních sítích. Zároveň odpovídáme na otázky spojené s elektromobily, podporujeme kreativce ve tvorbě obsahu na toto téma a zapojujeme se do konverzací,“ popisuje za agenturu Petr Kurz, executive director a strategist. Společně s ním na projektu pracují Claudia Mónica Gutiérrez jako social media manager a Vojtěch Muška jako account manager.

Na Facebooku vznikla skupina Škoda iV, pro současné i budoucí vlastníky elektromobilů od Škody a pro elektromobilové nadšence. Kromě standardních sociálních kanálů Facebook, Instagram nebo YouTube agentura navrhla další dva - sítě Reddit a TikTok. Reddit jako sbírka fór slouží pro konverzace a vzájemné sdílení názorů a rad mezi uživateli, agentura tam komunikuje hlavně s vlastníky modelů Škoda iV, kteří dychtí po praktických radách. Chystanou prezencí na TikToku zase zacílí na mladší generaci, které se má elektromobilita týkat nejvíc.