Strategii a správu komunikačních kanálů pro potenciální zájemce o zaměstnání ve společnosti Škoda Auto zajišťuje nově agentura Inspiro ze skupiny Kindred Group. Agentura bude mít na starost všech šest kariérních kanálů na sociálních sítích, kde se bude snažit o větší interakci s veřejností vedoucí k novým potenciálním zaměstnancům Škody, tedy český i globální Facebook Škoda Auto Kariéra, Instagram, LinkedIn, YouTube a facebookovou stránku kampaně Backend Stories. V komunikaci se přitom zaměří na představení života, úspěchů či zajímavostí ve Škodovce prostřednictvím interaktivního obsahu, například příběhů jednotlivých zaměstnanců. Cílem je komunikaci zefektivnit.
„Budeme publikovat méně příspěvků, zato s jednotnou vizuální identitou, relevantním obsahem a přesným cílením,“ plánuje Miroslav Slíž, brand & social media specialist z Kindred Group. „Cílem pro letošní rok je především oživení naší komunikace na sociálních sítích a zaměření se na ty sítě, které vnímáme jako strategické pro příští roky,“ přiblížila Jitka Veselá, která ve Škodě vede oddělení marketingu HR, „Škoda Auto je jedním z největších zaměstnavatelů v zemi a náborové potřeby jsou stále vyšší. Proto je potřeba neustále objevovat nové skupiny potenciálních kandidátů.“