O globální marketingovou komunikaci Škoda Auto se budou nově starat agentury Optimist a Thjnk, vyhrály v tendru, kterého se účastnily společně. Kvůli zakázce od Škodovky vytvořily společný podnik, který zahájí svou činnost na počátku roku 2019 v Praze. Bude mít na starosti strategii, klasickou reklamu, content marketing v online prostředí, experience design a marketing v místě prodeje (POS).
Americká Optimist se specializuje na digitální komunikaci a experience design, své evropské aktivity řídí z německého Hamburku. Tam sídlí i centrála fullservisové agentury Thjnk. Jak Médiáři potvrdili zástupci automobilky, zmíněné dvě agentury střídají původně taktéž americký Fallon, který na globálním účtu Škodovky pracoval poslední tři roky. Jeho první prací byl v létě 2015 spot na model Superb.
Agentura Fallon, která začínala v roce 1981 v americkém Minneapolis, otvírala svou pražskou pobočku v říjnu 2014. Letos udává kolem 50 zaměstnanců z 15 zemí, kteří pracovala především na zmíněném globálním účtu Škodovky. Kanceláře má také v Londýně a Tokiu. Fallon Prague je součástí agenturní skupiny Publicis One.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další
