Automobilka Škoda ve spojení s agenturou Brainz VR přináší v rámci propagace nového vozu Škoda Karoq aplikaci, která s pomocí virtuální reality umožní uživatelům umístit svůj model vozu do reálného prostředí a detailně si ho prohlédnout. Aplikace nabízí i testovací jízdu po „planetě Karoq“.

Uživatelé si mohou vyzkoušet jízdu po virtuální planetě Karoq
Technologie augumentované reality umožňuje vytvořit věrný model automobilu ve 3D vydání. Této možnosti využili vývojáři z týmu Brainz VR a vytvořili aplikaci Škoda AR. Automobil Škoda Karoq tak mohou uživatelé vidět na obrazovce telefonu či tabletu a umístit jej do reálného prostředí svého okolí, ať už v reálném měřítku venku před vlastním domem nebo v modelovém měřítku například na jídelním stole. Poté, co si v aplikaci vyberou svou oblíbenou barvu, kola a přizpůsobí interiér vozu svým představám, mohou svůj vůz uložit do svého zařízení a sdílet.

Virtuální model vozu Škoda Karoq
Pro tvorbu aplikace využili Brainz vývojové prostředí ARkit od firmy Apple, které slouží k tvorbě nové generace aplikací s rozšířenou realitou. „Výhody AR technologie vidím v možnosti vizualizovat předmět v reálném prostředí a navíc velmi interaktivním způsobem,” objasnil volbu platformy Milan Dědek, International brand manager v ústředí Škody. Škoda Auto tak patří mezi jednu z prvních značek, která využívá k propagaci svých produktů virtuální realitu.
Aplikace Škoda AR je zatím dostupná pouze na iOS. Během prvního čtvrtletí letošního roku ji však vývojáři zpřístupní i pro zařízení Android na platformě ARCore.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit
