Škoda uvádí čtvrtou generaci Octavie, hlavní kampaň začne zjara 2020

Nejprodávanější model mladoboleslavské automobilky přijde i s elektrickým pohonem.

Přepracovaná Škoda Octavia se představila v pondělí večer v pražském Veletržním paláci

Přepracovaná Škoda Octavia se představila v pondělí večer v pražském Veletržním paláci, na snímku šéf Škody Bernhard Maier

Přepracovaná Škoda Octavia se představila v pondělí večer v pražském Veletržním paláci

Přepracovaná Škoda Octavia se představila v pondělí večer v pražském Veletržním paláci

Nová, čtvrtá generace modelu Škoda Octavia

Nová, čtvrtá generace modelu Škoda Octavia

Nová, čtvrtá generace modelu Škoda Octavia

Nová, čtvrtá generace modelu Škoda Octavia

Čtvrtou generaci Škody Octavia uvede na trh kampaň se sloganem Live Like You. Má vyjadřovat, že nový model mladoboleslavské automobilky bude jeho majitele provázet životem, jaký chce. Do češtiny se slogan pravděpodobně překládat nebude a v kampani se systematicky začne objevovat nejdřív příští měsíc. Škodovka totiž plánuje nejdřív nechat doznít PR část kampaně (míní se redakční články v nejrůznějších médiích), která má následovat po pondělním uvedení modelu v pražském Veletržním paláci.

Otec, který s kapelou muzicíruje v garáži...

Otec, který s kapelou muzicíruje v garáži...

... a jeho dcera, která "se musí učit", jsou hlavní postavy teasingové části kampaně

... a jeho dcera, která „se musí učit“, jsou hlavní postavy teasingové části kampaně

Teasingová část kampaně má následně přijít začátkem prosince, koncem listopadu zároveň začne předprodej nové Octavie. Hlavní propagace pak odstartuje na přelomu února a března 2020, až bude na prodej připravena výroba, dealerská síť a budou k dispozici výsledky testů Euro NCAP, které chce kampaň využít. Hlavní, nejsilnější část kampaně potrvá kolem šesti až osmi týdnů.

„Kampaň bude netypická v tom, že celý příští rok až do listopadu budou nabíhat různé verze a deriváty modelové řady Octavia. Začneme kombíkem, pak přijde limuzína, pak provedení s plug-in hybridním pohonem v rámci subbrandu iV. Následovat budou Scout, verze s motory CNG i sportovní verze RS včetně provedení s takzvanou mild-hybridní technologií,“ přiblížil Médiáři šéf marketingu Škody Auto Petr Janeba.

Kreativu globální kampaně na novou Škodu Octavia dodala agentura Optimist. O lokalizaci se postarají Bistro a Zaraguza, kampaň na sociálních sítích zajistí Peppermint. Výdaje na kampaň v médiích mají podle Janeby dosáhnout v hrubých cenách kolem 50 milionů Kč.