Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Škoda uvádí poslední globální kampaň od Fallonu

Automobilka Škoda z koncernu Volkswagen uvedla pro poslední čtvrtletí letoška novou globální kampaň For Whatever Drives You, poslední z dílny londýnské agentury Fallon, se kterou Škodovka letos končí a po třech letech ji vystřídá dvěma, jež nově vysoutěžila. Kampaň v Česku poběží v televizi, v kinech, v tisku a samozřejmě online. Její českou verzi připravuje agentura Zaraguza. Kampaň bude v médiích nasazena od října do prosince.

Sedm krátkých videí staví do popředí různé povahové rysy, jimiž se má vyznačovat jak automobilka, tak její zákazníci, kteří se jimi zároveň nechávají pohánět vpřed. Ve spotech se přitom objevují různé dopravní prostředky - nejen auta, ale i kola či longboard. „V nové kampani vyzdvihujeme různorodost našich zákazníků. Tím, že vyprávíme příběhy ze života, značku emocionalizujeme a přibližujeme ji lidem víc než kdykoli předtím,“ věří Marc-Andreas Brinkmann, vedoucí marketingu Škody.