A je to tady! ČTK zveřejnila hromadné foto ze své říjnové oslavy z pražského Žofína, kde slavila svých 100 let. Najít na snímku šéfredaktora Médiáře není těžké. Najdete se taky?

Škoda začala prodávat auta na “operák” přes internet

Škoda Karoq

Nejnovějším modelem Škodovky je Karoq. Foto: Škoda Auto

Automobilka Škoda Auto spustila na českém trhu online prodej operativního leasingu. Na webu skoda-online.cz je možné vybrat konkrétní vůz modelů Citigo, Fabia, Rapid, Octavia a Superb (chybí novinky Kodiaq a Karoq), objednat ho, uzavřít smlouvu a zaplatit. Nové vozy, kterých je v nabídce na webu momentálně přes 140, jsou připraveny k předání u zapojených autorizovaných prodejců v dodací lhůtě od 14 do 90 dnů. Od roku 2011 nabízí Škoda konfiguraci vozů online, skrze konfigurátor, v němž si lze sestavit automobil podle vlastních požadavků. Nejedná se o ojedinělou službu, konfiguraci vozu nabízí na místním trhu i ostatní výrobci.

„Konfigurace konkrétních vozů dostupných při spuštění platformy Škoda Online jsou připraveny na základě analýzy zákaznické poptávky v programu operativního leasingu. Počet vozů a rozsah konfigurací se budou dále zvyšovat a pružně reagovat na trendy a poptávku zákazníků. U nových modelů Kodiaq a Karoq nelze bohužel v současné chvíli z důvodu vysoké zákaznické poptávky a vytížení výrobních kapacit 100% garantovat splnění standardů Škoda Online v ohledu dodacích lhůt,“ vysvětlil pro Retailek Vítězslav Pelc, mluvčí Škoda Auto.

Délka pronájmu činí 24 nebo 36 měsíců, roční nájezd 10.000 až 40.000 km, spoluúčast pojištění ve výši 1 nebo 5 %. Platby probíhají platební kartou, možnosti plateb se mají rozšiřovat. Stejně jako u stávajících prodejních kanálů zajišťují předepsané servisní prohlídky i údržbu vozů autorizovaní servisní partneři automobilky. „Online prodej je realizován s plnou účastí našich autorizovaných obchodníků,” sdělil Miroslav Holan, vedoucí rozvoje prodejní sítě Škoda Auto Česko.

“Nástup nových technologií a digitalizace výrazným způsobem mění všechna odvětví lidské činnosti, automobilový sektor nevyjímaje. Významně se také mění očekávání a chování zákazníků. Nakupování zboží i služeb na internetu se stává normou ve stále se rozšiřujícím počtu odvětví a oborů. Škoda nové online prodejní nástroje vnímá nejen jako rozšíření služeb zákazníkům, ale i jako příležitost k identifikaci a oslovení nových cílových skupin, které jsou pro další rozvoj značky klíčové,” uvedl Luboš Vlček, ředitel Škoda Auto v Česku.