“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Škodovka spouští aplikaci pro snadné mytí firemních aut

V aplikaci lze kromě zakoupení programu zobrazit i délku fronty a čekací dobu

V aplikaci lze kromě zakoupení programu zobrazit i délku fronty a čekací dobu

Vývojářské studio Digilab autmobilky Škoda spustilo pilotní verzi další své aplikace. Ta má usnadnit řidičům firemních vozů obsluhu i platbu u mycích linek. Apka SimpleCare nabízí přístup až k 200 myčkám firem Benzina a MOL po celém Česku.

Pomocí aplikace si řidič najde nejbližší myčku a nechá se k ní navigovat. Tam kamera rozpozná jeho poznávací značku, která zároveň identifikuje zvolený mycí program a spustí jej. Kromě umytí bez nutnosti vystoupit z auta nabízí SimpleCare i další informace o konkrétní pobočce, včetně počtu aut ve frontě nebo zbylý čas do dokončení programu.

Každý zákazník si může zvolit tarif podle potřeby – měsíční variantu pro mytí podle potřeby, roční tarif s 24 umytími či neomezený tarif. Platby za tarify navíc probíhají přes fakturu, čímž se aplikace snaží firmám zjednodušit i vyúčtování. SimpleCare je zatím nabízena jen klientům autorizovaných dealerů Škoda Auto. Ti si ji mohou stáhnout pro platformu iOS.