V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Škola vaření Chefparade má první kamennou prodejnu

V holešovické tržnici byla otevřená nová prodejna Chefparade

V holešovické tržnici byla otevřená nová prodejna Chefparade

V holešovické tržnici byla otevřená nová prodejna Chefparade

V holešovické tržnici byla otevřená nová prodejna Chefparade

V holešovické tržnici byla otevřená nová prodejna Chefparade

V holešovické tržnici byla otevřená nová prodejna Chefparade

V holešovické tržnici byla otevřená nová prodejna Chefparade

V holešovické tržnici byla otevřená nová prodejna Chefparade

Škola vaření Chefparade otevřela první kamenný obchod, a to v Pražské tržnici v Holešovicích v hale číslo 36. Prodejna se rozkládá na víc než 170 metrech čtverečních, má doplnit e-shop Chefshop a fungovat mimo jiné jako shoowroom. E-shop totiž často nabízí exotické produkty, účelem nové prodejny je tak nabídnout možnost si zboží „osahat“. Obchod je otevřen od pondělí do pátku od 9 do 18 hodin.

Obchod je rozdělen na dvě části. V té první si mohou zákazníci prohlédnout potraviny a delikatesy různých druhů - od francouzských terin, řeckých oliv či italských sušených rajčat a sýrů, přes čokolády Valrhona, až po kokosové mléko, thajské kari pasty či suroviny pro přípravu sushi. Dostupné k prodeji je i kuchyňské vybavení jako mlýnky, nože, prkénka, hrnce, pánve nebo porcelánové nádobí. V druhé části prodejny, která má sloužit jako showroom, je vystaveno zhruba 230 druhů japonských keramických talířů, misek, čajových konví a dalších věcí.

Česká škola vaření Chefparade, kterou vlastní Marcel Vargaeštók, funguje od roku 2004, kuchařská studia má v Praze na Žižkově a právě v Holešovicích. Od roku 2012 provozuje e-shop. Kromě toho každoročně pořádá festival Foodparade. Společnost vlastní síť škol vaření v Česku, na Slovensko, v Maďarsku a v Rumunsku. V Praze působí několik škol vaření, mezi největší patří kurzy vaření Pražského kulinářského institutu, škola vaření Cocino Rivero nebo škola vaření Riccarda Lucqueho Laboratorio.