Skupina agentur Near & Dear se dělí na dvě části: Communications a Ventures

Communications řídí Šimon Vodrážka, Ventures vede Piero Sestak. Skupina změnila i sídlo.

Šimon Vodrážka a Piero Sestak

Divizi Communications vede Šimon Vodrážka (vlevo), divizi Ventures řídí Piero Sestak

Agenturní skupina Near & Dear s celkovým růstem restrukturalizuje, skupina bude nově mít dvě části. Pod divizi Communications spadá všech pět komunikačních agentur Story tlrs, Topic PR, VNV Productions, Semibold a Dev Bros a její vedení přebírá Šimon Vodrážka. Agentury se starají o strategii, design, kreativu, produkci a PR a společně nabízejí klientům kompletní odbavení komunikačního mixu. Dlouhodobě spolupracují se Sazkou, Budějovickým Budvarem, Pumou, Nestlé, Unipetrolem či mBank. Mezi nové klienty patří Big Shock a Nextbike. Divize Ventures se zaměřuje na investice a vznikající projekty a nově ji vede Piero Sestak.

„Rozdělení skupiny je logickým vyústěním jejího vývoje. V plánu jsme jej měli o něco později, ale loňský rok byl z hlediska růstu firmy rekordní, tudíž nadešel správný čas už nyní. Konsolidovaný obrat za rok 2021 atakoval hranici 100 milionů Kč a letos máme za cíl ji překonat,” říká Šimon Vodrážka, managing partner Near & Dear Group.

„Cílem Ventures je podporovat lokální projekty, které nás zaujmou, chápeme jejich obchodní model a u kterých si dokážeme představit, že budeme i jejich zákazníky. Takovým projektům dokážeme dát počáteční kapitál a pomocí našeho teamu, zkušeností získaných při budování vlastních firem a prací na klientech se je snažíme nakopnout, edukovat a rozvíjet zainvestovaný team a projekt co nejdříve provozně stabilizovat pro úspěšné dlouhodobé fungování či následný strategický prodej,” říká Piero Sestak, který se nově tituluje Ventures partner Near & Dear Group.

Součástí Ventures jsou stávající projekty, mezi které patří surfařská značka Surfr i nedávno otevřené Random bistro na Vinohradech, za jehož vznikem stojí třetí ze spolumajitelů skupiny Near & Dear. „Chceme se projektům i agenturám věnovat naplno a obojí si žádá trochu jiný styl řízení. Ventures jsou pro nás platformou, kde testujeme a přivádíme na svět nové firmy a nápady,” doplňuje Jakub Novák, creative partner Near & Dear Group.

Skupina prošla zásadním rebrandingem a nová identita, kterou vytvořilo designérské studio Semibold, jež je součástí komunikační větve, odráží veškeré změny týkající se nového uspořádání společnosti. Skupina proměnila web, kam přidala sekci o svém vývoji. Od dubna skupina působí v nově rekonstruovaných kancelářích od studia Edith! Architects poblíž Náměstí Míru v ulici Americká. Skupinu tvoří na 70 lidí.