
Šéf Knowlimits Jan Vidím (vlevo) a zakladatel Fragile Daniel Kafka
Agenturní skupina Knowlimits Group úspěšně dokončila akvizici české digitální agentury Fragile Media. Oba subjekty dva roky strategicky spolupracují, loni na jaře Knowlimits ve Fragile získala 50 % od Etnetera Group, teď dokoupila druhých 50 %. Prodávajícím zakladatelem Fragile je Daniel Kafka. Obě společnosti mají dál používat své dosavadní názvy a spolupráce mezi nimi má být koordinována na úrovni vedení. V čele Fragile zůstává Radim Pelánek jako CEO i zakladatel Kafka jako business strategist. Knowlimits vlastní její šéf Jan Vidím (50 %), Rudolf Mihle (40 %) a Martin Kurzweil (10 %). Kurzweil s Kafkou jsou jednateli Fragile.
„Překonáváme hranici 250 milionů Kč obratu, což značí meziroční nárůst zhruba o 100 milionů. Stojí za tím jednak strategické partnerství, ale současně také společná akviziční činnost s důrazem na mediální nákup,“ říká Kafka. „Strategické propojení velmi brzy začalo přinášet výhody a synergie, které posilovaly konkurenceschopnost obou agentur a ze kterých měli v konečném důsledku prospěch zejména naši klienti,“ prohlašuje Vidím. „Pečlivě sledujeme aktuální trendy a potřeby klientů, ať už našich nebo potenciálních. I to je důvod, proč jsme chtěli urychlit akvizici digitální agentury Fragile,“ přibližuje.
Pro Knowlimits Group pracuje přes 100 lidí, pro Fragile Media víc než 50.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní
