Agenturní skupina Knowlimits Group úspěšně dokončila akvizici české digitální agentury Fragile Media. Oba subjekty dva roky strategicky spolupracují, loni na jaře Knowlimits ve Fragile získala 50 % od Etnetera Group, teď dokoupila druhých 50 %. Prodávajícím zakladatelem Fragile je Daniel Kafka. Obě společnosti mají dál používat své dosavadní názvy a spolupráce mezi nimi má být koordinována na úrovni vedení. V čele Fragile zůstává Radim Pelánek jako CEO i zakladatel Kafka jako business strategist. Knowlimits vlastní její šéf Jan Vidím (50 %), Rudolf Mihle (40 %) a Martin Kurzweil (10 %). Kurzweil s Kafkou jsou jednateli Fragile.
„Překonáváme hranici 250 milionů Kč obratu, což značí meziroční nárůst zhruba o 100 milionů. Stojí za tím jednak strategické partnerství, ale současně také společná akviziční činnost s důrazem na mediální nákup,“ říká Kafka. „Strategické propojení velmi brzy začalo přinášet výhody a synergie, které posilovaly konkurenceschopnost obou agentur a ze kterých měli v konečném důsledku prospěch zejména naši klienti,“ prohlašuje Vidím. „Pečlivě sledujeme aktuální trendy a potřeby klientů, ať už našich nebo potenciálních. I to je důvod, proč jsme chtěli urychlit akvizici digitální agentury Fragile,“ přibližuje.
Pro Knowlimits Group pracuje přes 100 lidí, pro Fragile Media víc než 50.