Skupina Mind2Flo kompletuje vedení, nabrala 12 seniorních manažerů

Tucet vrcholových manažerských pozic bylo obsazeno za dva měsíce od vzniku skupiny.

Jana Doválelová, Barbora Pokorná, Ondřej Vataščin, Ksenia Pimenová

Jana Doválelová, Barbora Pokorná, Ondřej Vataščin, Ksenia Pimenová

Marek Pařízek, Václav Krejčí

Marek Pařízek, Václav Krejčí

Agenturní skupina Mind2Flo zformovala během dvou měsíců od svého vzniku manažerskou strukturu. Kromě tradičních týmů v ní figuruje i mezioborový tým pro obchod a konzultační byznys a nově založené studio pro business experience. Do vedení Mind2Flo přichází 12 manažerů.

Struktura nově postaveného týmu stojí na obchodních synergiích, kvůli nimž vznikl nový mezioborový tým zaměřený na sales a konzultační byznys. Staví ho Ivan Valev, chief growth officer Flo Group, technologické divize skupiny. Tým posílí i Ondřej Vataščin jako business director Mindsquared a Ivana Stenová jako consulting lead Flo Group.

I v technologické divizi Flo Group figuruje seskupení, které neodpovídá tradičnímu rozdělení týmových expertíz. Jde o nově zformovaný tým brand experience (BX), k němuž se aktuálně přidává Václav Krejčí jako creative lead Flo BX a Marek Pařízek jako design lead Flo BX. Dalšími příchozími jsou Petra Drahošová, operations director Flo BX, a Martin Navrátil, content strategy lead Flo BX.

Posiluje rovněž vedení mediální divize Mindsquared, která hlásí tři nové posily v sestavě Jana Doválelová, project management director Mindsquared, Barbora Pokorná, digital investment director Mindsquared, a Ksenia Pimenová, media operations director Mindsquared.

Dosavadní operativní řízení skupiny už před časem rozšířila Mirka Lukáčová, group HR director Mind2Flo, k níž se nově připojuje Gabriela Martinčeková, brand manager Mind2Flo. Obsazena je už také klíčová role skupinového finančního ředitele, ten má být představen do několika týdnů.

Valev i Vataščin do mezioborového týmu pro sales a konzultační byznys přišli z mediální skupiny Dentsu - Valev pracoval v agentuře Merkle, Vataščin v Isobaru. Stenová působila v konzultační společnosti Accenture. Rovněž členové týmu pro business experience jsou ze skupiny Dentsu - Pařízek a Krejčí pracovali v Isobaru, Drahošová a Navrátil působili v Bistro Social. Nové manažerky mediální divize Doválelová, Pokorná i Pimenová mají též za sebou angažmá v Dentsu, respektive Adexpresu. Martinčeková přišla do operativního řízení skupiny z vydavatelství Czech News Center.

Gabriela Martinčeková

Gabriela Martinčeková

Mind2Flo pod vedením Jana Galgonka využívá od března společné prostory na pražské Bořislavce, kde se v prvním kroku propojily obě divize skupiny - mediální nazvaná Mindsquared a technologická pod názvem Flo. Skupina ve svých plánech počítá s rychlým růstem včetně expanze na zahraniční trhy. „V první fázi budování skupiny pro nás bylo zásadní postavit tým, vyladit zázemí firmy a nastavit veškerou podstatnou operativu. Teď se věnujeme dalšímu rozšiřování naší struktury, takže v dohledné době budeme plně připraveni aktivně vytěžovat veškeré byznysové příležitosti, které nám trh nabízí,“ věří provozní ředitelka skupiny Lenka Auerová, která se stará o dlouhodobou strategii.

Lenka Auerová a Miroslava Lukáčová

Lenka Auerová a Miroslava Lukáčová

„Kromě excelentních hard skills, které jsou na manažerských pozicích samozřejmostí, je pro nás zásadním kritériem při výběru, abychom propojovali lidi s podobným mindsetem, kteří se pro tento projekt jednoduše nadchnou,“ prohlašuje k náborové strategii. Tradiční náborový proces nahradila práce s komunitou a aktivní oslovování talentů.