Agenturní skupina Mind2Flo zformovala během dvou měsíců od svého vzniku manažerskou strukturu. Kromě tradičních týmů v ní figuruje i mezioborový tým pro obchod a konzultační byznys a nově založené studio pro business experience. Do vedení Mind2Flo přichází 12 manažerů.
Struktura nově postaveného týmu stojí na obchodních synergiích, kvůli nimž vznikl nový mezioborový tým zaměřený na sales a konzultační byznys. Staví ho Ivan Valev, chief growth officer Flo Group, technologické divize skupiny. Tým posílí i Ondřej Vataščin jako business director Mindsquared a Ivana Stenová jako consulting lead Flo Group.
I v technologické divizi Flo Group figuruje seskupení, které neodpovídá tradičnímu rozdělení týmových expertíz. Jde o nově zformovaný tým brand experience (BX), k němuž se aktuálně přidává Václav Krejčí jako creative lead Flo BX a Marek Pařízek jako design lead Flo BX. Dalšími příchozími jsou Petra Drahošová, operations director Flo BX, a Martin Navrátil, content strategy lead Flo BX.
Posiluje rovněž vedení mediální divize Mindsquared, která hlásí tři nové posily v sestavě Jana Doválelová, project management director Mindsquared, Barbora Pokorná, digital investment director Mindsquared, a Ksenia Pimenová, media operations director Mindsquared.
Dosavadní operativní řízení skupiny už před časem rozšířila Mirka Lukáčová, group HR director Mind2Flo, k níž se nově připojuje Gabriela Martinčeková, brand manager Mind2Flo. Obsazena je už také klíčová role skupinového finančního ředitele, ten má být představen do několika týdnů.
Valev i Vataščin do mezioborového týmu pro sales a konzultační byznys přišli z mediální skupiny Dentsu - Valev pracoval v agentuře Merkle, Vataščin v Isobaru. Stenová působila v konzultační společnosti Accenture. Rovněž členové týmu pro business experience jsou ze skupiny Dentsu - Pařízek a Krejčí pracovali v Isobaru, Drahošová a Navrátil působili v Bistro Social. Nové manažerky mediální divize Doválelová, Pokorná i Pimenová mají též za sebou angažmá v Dentsu, respektive Adexpresu. Martinčeková přišla do operativního řízení skupiny z vydavatelství Czech News Center.

Gabriela Martinčeková
Mind2Flo pod vedením Jana Galgonka využívá od března společné prostory na pražské Bořislavce, kde se v prvním kroku propojily obě divize skupiny - mediální nazvaná Mindsquared a technologická pod názvem Flo. Skupina ve svých plánech počítá s rychlým růstem včetně expanze na zahraniční trhy. „V první fázi budování skupiny pro nás bylo zásadní postavit tým, vyladit zázemí firmy a nastavit veškerou podstatnou operativu. Teď se věnujeme dalšímu rozšiřování naší struktury, takže v dohledné době budeme plně připraveni aktivně vytěžovat veškeré byznysové příležitosti, které nám trh nabízí,“ věří provozní ředitelka skupiny Lenka Auerová, která se stará o dlouhodobou strategii.

Lenka Auerová a Miroslava Lukáčová
„Kromě excelentních hard skills, které jsou na manažerských pozicích samozřejmostí, je pro nás zásadním kritériem při výběru, abychom propojovali lidi s podobným mindsetem, kteří se pro tento projekt jednoduše nadchnou,“ prohlašuje k náborové strategii. Tradiční náborový proces nahradila práce s komunitou a aktivní oslovování talentů.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
