Na novou pozici business development manager do agenturní skupiny Near & Dear nastoupil Marek Černý. Přišel z agentury H1.cz, dřív se podílel na výrobě časopisů v segmentu B2C a realizoval kampaně pro mediální agentury.
Díky novým velkým klientům a postupnému přibývání pracovníků vznikla ve Story tlrs, digitální agentuře skupiny, jejíž doménou jsou sociální sítě, potřeba nového nastavení kreativního týmu. Přišlo několik lidí a změnila se vnitřní organizace oddělení. Na pozici kreativního leadera se po roce v agentuře posouvá Jan Lesák. Vedle něj se na pozici content leader posunul nováček v týmu Jiří Markvart, který má dohlížet na obsahové strategie a strategické využití jednotlivých sociálních sítí pro konkrétní klienty, mezi něž patří Orlen Unipetrol, Henkel, mBank či Nestlé.
Do contentového týmu Story tlrs nastupují Katarina Sliacka z Bistro Social, Lucie Očenášková z Peppermintu a Marie Kalinová z Mark BBDO. Přibylo i projektových manažerů, přišli Alexandra Tejchmanová z reklamní agentury Triad a Roman Kálecký z Unikum Solution. Čeká je práce pro značky Ceresit, Cara Plasmu, mBank a Orlen Unipetrol.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu

Michal Ptáček & Ondřej Holzman: „CzechCrunch připravuje placenou klubovou zónu CC+“
