Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Skupina Publicis rozšiřuje české aktivity o digitální divizi Performics

Celosvětová komunikační skupina Publicis otevřela v Česku pobočku své digitální agentury Performics. Specializací na online média by měla doplnit servis stávajících agentur Publicisu působících na tuzemském trhu – mediálních agentur ZenithOptimedia a Starcom MediaVest. Všechny tři agentury prezentuje Publicis pod hlavičkou-značkou VivaKi.

Logo nové agentury

Logo nově přicházející agentury

Česko je 18. zemí, kde bude Performics lokálně působit, oficiálně od 1. června (přípravy začaly na skloňku loňska). Agentura vznikla v roce 1998, v roce 2004 ji koupila společnost DoubleClick, kterou v roce 2008 koupil Google. Téhož roku přechází Performics pod Publicis. Na globální trh vstoupila tepve loni.

Tomáš Varga

Tomáš Varga

Jejím tuzemským ředitelem je Tomáš Varga, který začínal v Jobs.cz, později přešel do televize Nova, k tehdejšímu řediteli a dnešnímu šéfovi ČT Petru Dvořákovi na pozici senior brand manažer, a nakonec působil v sesterské mediální agentuře ZenithOptimedia. Tým doplňuje trio konzultantů Sonya Shafer, Katarína Snopčoková a Rudolf Teglássy.

Performics se na českém internetu hodlá zaměřit na výkonnostní marketing. Ten podle Vargy roste na úkor ostatních forem online propagace, konrétně třeba display reklamy (bannerů). V Česku už agentura získala jako klienty finanční dům Wüstenrot a provozovatele obchodů Globus. Díky síti Publicisu lokálně obsluhuje klienty Hewlett-Packard či Cartier.

Zdejší aktivity mají zahrnovat SEM, SEO, marketing v prostředí sociálních sítí a v mobilním prostředí. Performics na to má několik nástrojů, včetně těch, které umožňují jejím klientům sledovat mimo jiné i aktivitu konkurence na Facebooku. Do konce roku má přibýt i sledování Twitteru a YouTube, napřesrok pak Google+.

Performics se prohlašuje největší světovou digitální agenturou zaměřenou na výkonnostní marketing. Zaměstnává šest stovek lidí a loni údajně doručila 60 milionů konverzí v hodnotě přes 1 miliardu dolarů.