
Seriál Osmdesátky ukáže i zakladatele CNN Teda Turnera, zde na snímku z roku 1987. Foto Douglas Kirkland (Corbis) via Skylink
Měsíc poté, co vstoupila se svými dvěma stanicemi do elektronického měření sledovanosti, rozšíří satelitní platforma Skylink obsahovou nabídku jedné z nich. Program Skylink 7 tak od března slibuje nově tři hodiny nových pořadů každý večer. Každý všední od 19.20 půjde mexická telenovela o vztahu bohatého starce a o 30 let mladší ženy Nesmrtelná láska, o 87 dílech. Od 20.15 pak mají pondělky, středy a pátky patřit seriálům, úterky a čtvrtky dokumentům, víkendy filmům všech žánrů.
„Většina vysílaných pořadů bude z originální produkce Canal+ a Studio Canal a téměř vždy půjde o exkluzivní premiérový obsah na českých obrazovkách,“ uvedl Skylink. M7 Group, která Skylink provozuje, koupil předloni právě Canal+ ze skupiny Vivendi.
Březnové premiéry na Skylinku 7
- Nesmrtelná láska (Amar a Muerte, Mexiko, 2016)
pondělí až pátek od 19.20 - Medici (Hippocrate, Francie, 2018)
každé pondělí od 20.15 - Svatba na klíč (The Wedding Fixer, Velká Británie, 2019)
každé úterý od 20.15 - Ve starých kolejích (Friheden, Dánsko, 2018)
každou středu od 20.15 - Osmdesátky (The Eighties, USA, 2016)
každý čtvrtek od 20.15 - Láska prodejná (Love for Sale with Rupert Everett, Velká Británie, 2014)
čtvrtek 4. a 11. března od 21.15 - Jak se oženit a zůstat single (Prête-moi ta main, Francie, 2006)
sobota 6. března od 20.15
Skylink 7 si v únoru připomíná dva roky existence. Druhým programem, který Skylink provozuje a od února také měří jeho sledovanost prostřednictvím peoplemetrů, je Canal+ Domo. Jde o první program na českém trhu ze skupiny Canal+, lifestylové vysílání se zaměřením na vaření, dům a zahradu. Jeho obsah se kompletně skládá z původní polské produkce Canal+, vysílá 20 hodin denně, bez přestávek na reklamu.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
