Skylink vstupuje do měření sledovanosti

Satelitní televizní stanice Skylink 7 a Canal+ Domo bude obchodně zastupovat Atmedia.

Satelitní platforma Skylink vstoupí do peoplemetrového měření televizní sledovanosti. Od 1. února nechá takto zjišťovat zájem publika o své stanice Skylink 7 a Canal+ Domo.

Skylink 7 existuje dva roky a přináší pořady různých typů a žánrů, včetně exkluzivních premiér zahraničních seriálů jako norský seriál z fotbalového prostředí Domácí hřiště, francouzské politické drama Černý baron a nejnověji polský seriál o špiónech a terorismu Nelegální.

Canal+ Domo, zaměřený na životní styl, je první program skupiny Canal+ na českém a slovenském televizním trhu. Firmu M7 Group, která Skylink provozuje, vlastní od roku 2019 právě francouzská Groupe Canal+ z konglomerátu Vivendi.

„Vzhledem k tomu, že chceme nabídku vlastního obsahu do budoucna výrazně rozšiřovat, potřebujeme začít přesněji mapovat preference našich diváků,“ říká Ladislav Řeháček, country manager M7 Group pro Česko a Slovensko.

Měření sledovanosti bude probíhat pod skupinou Atmedia, která se stane obchodním zástupcem obou kanálů. „V první fázi spolupráce se zaměříme na odborné poradenství a zapojení obou televizních stanic do peoplemetrového měření sledovanosti. V dalším období bychom spolupráci rádi rozšířili do dalších oblastí,“ uvedla Michaela Vasilová, managing director Atmedia.

Atmedia na českém trhu dosud zastupuje 28 tematických televizí, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Naposledy rozšiřovala své portfolio o TV Seznam.