Hudební televize Šlágr vyhradí dopoledne na svém druhém programu Šlágr 2 mladším divákům. Normálně se zaměřuje na starší cílovou skupinu, ale od pondělí 23. března Šlágr 2 zařadil dopolední blok dětskému publiku. Ve vysílání se objevuje původní tvorba Šlágru s názvem Písnička TV, v níž jsou vidět Dáda Patrasová, Míša Růžičková a další. Jde o archivní pořady, TV Písnička už kdysi vysílala jako samostatný program.
Změna má za cíl nabídnou atraktivní a zábavný obsah pro dětské diváky a jejich prarodiče, kteří s dětmi v současnosti tráví volný čas doma, u televizní obrazovky. „Vyslyšeli jsme početné hlasy z řad našich diváků, kteří v nyní tráví čas doma se svými vnoučaty a pravnoučaty. Je potřeba brát na ně ohled a snažit se oběma generacím pomoci. Věřím, že jim dokážeme zpříjemnit dopoledne,“ okomentoval programovou změnu poloviční majitel a generální ředitel Šlágru Karel Peterka.
Novinka ve vysílání potrvá omezenou dobu, a to v rámci stavu nouze. „V současnosti také Šlágr zvažuje opětovné vysílání Písnička TV v sítích kabelových a IPTV operátorů, jako jediný tuzemský hudební kanál určený pro dětské publikum,“ uvádí výkonná ředitelka Šlágru Dana Peterková.

„Vizuálně super.“ George od České spořitelny vítězí spotem pro mladé

Až příliš pozornosti. Jak přežít v neutichajícím online roji

Při agentuře DigitalAd vznikla mediálka Dingo Media
