Hudební televize Šlágr vyhradí dopoledne na svém druhém programu Šlágr 2 mladším divákům. Normálně se zaměřuje na starší cílovou skupinu, ale od pondělí 23. března Šlágr 2 zařadil dopolední blok dětskému publiku. Ve vysílání se objevuje původní tvorba Šlágru s názvem Písnička TV, v níž jsou vidět Dáda Patrasová, Míša Růžičková a další. Jde o archivní pořady, TV Písnička už kdysi vysílala jako samostatný program.
Změna má za cíl nabídnou atraktivní a zábavný obsah pro dětské diváky a jejich prarodiče, kteří s dětmi v současnosti tráví volný čas doma, u televizní obrazovky. „Vyslyšeli jsme početné hlasy z řad našich diváků, kteří v nyní tráví čas doma se svými vnoučaty a pravnoučaty. Je potřeba brát na ně ohled a snažit se oběma generacím pomoci. Věřím, že jim dokážeme zpříjemnit dopoledne,“ okomentoval programovou změnu poloviční majitel a generální ředitel Šlágru Karel Peterka.
Novinka ve vysílání potrvá omezenou dobu, a to v rámci stavu nouze. „V současnosti také Šlágr zvažuje opětovné vysílání Písnička TV v sítích kabelových a IPTV operátorů, jako jediný tuzemský hudební kanál určený pro dětské publikum,“ uvádí výkonná ředitelka Šlágru Dana Peterková.

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
