Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Podíl Šlágr TV na publiku za první měsíc měření 1,5 %

Šlágr TV se specializuje na lidovou hudbu v nenáročných aranžích. Foto: Šlágr TV

Šlágr TV se specializuje na lidovou hudbu v nenáročných aranžích. Foto: Šlágr TV

V květnu, prvním měsíci peoplemetrového měření, dosáhla hudební Šlágr TV podílu na publiku 1,5 % mezi diváky staršími patnácti let. U žen to bylo 1,9 %, u diváků starších 55 let pak 2,7 %, u diváků nad 65 let 3,6 %. „Po úzkoprofilovém žánru lidové hudby byla na českém televizním trhu nezanedbatelná divácká poptávka,“ dovozuje proto mediazastupitelství Atmedia, které stanici prodává reklamu. „Podle očekávání je televize silnější v seniornějších cílových skupinách,“ doplňuje.

Aspoň jednou na tři minuty si televizi Šlágr za květen pustilo 1,8 milionu televizních diváků, což představuje 18 % české populace. Denní zásah je téměř 380 tisíc diváků.

„Šlágr TV má navíc velmi věrné diváky – u této stanice tráví v průměru přes hodinu času denně, což stanici řadí mezi první čtyři subjekty na trhu z hlediska průměrného času tráveného sledováním,“ uvádí Atmedia na základě oficiálního měření sledovanosti ATO-Mediaresearch.