Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Šlágr TV sledovalo v první měřený den 430.000 lidí

Šlágr TV se specializuje na lidovou hudbu v nenáročných aranžích. Foto: Šlágr TV

Šlágr TV se specializuje na lidovou hudbu v nenáročných aranžích. Foto: Šlágr TV

Hudební televize Šlágr TV dosáhla 1. května, za první den měření, podíl na sledovanosti 1,9 % v cílové skupině diváků starších 15 let. V hlavním vysílacím čase od 20 do 23 hodin činil podíl 2,1 %, u nejsledovanějšího pořadu dne pak 2,4 %. Televizi si ve středu aspoň na tři minuty zapnulo 430.000 diváků.

„Potvrzuje to dobrý obchodní potenciál stanice,“ uvedl Robert Kvapil, někdejší obchodní ředitel ČT a poté šéf televize Barrandov, nyní jako majitel firmy TRV exkluzivní obchodní zástupce Šlágru.