Hudební televize Šlágr TV dosáhla 1. května, za první den měření, podíl na sledovanosti 1,9 % v cílové skupině diváků starších 15 let. V hlavním vysílacím čase od 20 do 23 hodin činil podíl 2,1 %, u nejsledovanějšího pořadu dne pak 2,4 %. Televizi si ve středu aspoň na tři minuty zapnulo 430.000 diváků.
„Potvrzuje to dobrý obchodní potenciál stanice,“ uvedl Robert Kvapil, někdejší obchodní ředitel ČT a poté šéf televize Barrandov, nyní jako majitel firmy TRV exkluzivní obchodní zástupce Šlágru.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval