Majitel Seznamu Ivo Lukačovič prohlásil, že jeho online televize Stream.cz dosud byla „obrovská černá díra na peníze“ a teprve teď „se konečně přehoupla z dlouhotrvající, chronické ztrátovosti a začala generovat minimální zisk“. Říká to poté, co Stream.cz opustila dvojice ZáhořKuchynka, jež staví konkurenční projekt pro Mall Group. „Některé formáty čistě internetová televize nemůže uživit,“ tvrdí Lukačovič. Stream.cz s novými šéfy ohlásil novou vlnu seriálů pro mainstream.

Šlechta přišel do Nestlé omladit značku Margot

Radomír Šlechta

Radomír Šlechta

Marketing čokoládových tyčinek Margot, Koko a Milena bude v Nestlé rozvíjet Radomír Šlechta. Nahradí tak Zuzanu Charvátovou, které odešla na mateřskou dovolenou. Mezi jeho hlavní úkoly bude patřit upevnění tržní pozice a celkové omlazení značky Margot. Do Nestlé přichází ze společnosti Plzeňský Prazdroj, kde realizoval kampaně pro značky Gambrinus, Radegast a Pilsner Urquell. Vystudoval Provozně-ekonomickou fakultu České zemědělské univerzity. Prvním počinem Šlechty je nová kampaň pro Margot. Klíčovou komunikací bude nová televizní kampaň, která poběží v Česku a na Slovensku v březnu.