Marketing čokoládových tyčinek Margot, Koko a Milena bude v Nestlé rozvíjet Radomír Šlechta. Nahradí tak Zuzanu Charvátovou, které odešla na mateřskou dovolenou. Mezi jeho hlavní úkoly bude patřit upevnění tržní pozice a celkové omlazení značky Margot. Do Nestlé přichází ze společnosti Plzeňský Prazdroj, kde realizoval kampaně pro značky Gambrinus, Radegast a Pilsner Urquell. Vystudoval Provozně-ekonomickou fakultu České zemědělské univerzity. Prvním počinem Šlechty je nová kampaň pro Margot. Klíčovou komunikací bude nová televizní kampaň, která poběží v Česku a na Slovensku v březnu.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor