A je to tady! ČTK zveřejnila hromadné foto ze své říjnové oslavy z pražského Žofína, kde slavila svých 100 let. Najít na snímku šéfredaktora Médiáře není těžké. Najdete se taky?

Šlechta přišel do Nestlé omladit značku Margot

Radomír Šlechta

Radomír Šlechta

Marketing čokoládových tyčinek Margot, Koko a Milena bude v Nestlé rozvíjet Radomír Šlechta. Nahradí tak Zuzanu Charvátovou, které odešla na mateřskou dovolenou. Mezi jeho hlavní úkoly bude patřit upevnění tržní pozice a celkové omlazení značky Margot. Do Nestlé přichází ze společnosti Plzeňský Prazdroj, kde realizoval kampaně pro značky Gambrinus, Radegast a Pilsner Urquell. Vystudoval Provozně-ekonomickou fakultu České zemědělské univerzity. Prvním počinem Šlechty je nová kampaň pro Margot. Klíčovou komunikací bude nová televizní kampaň, která poběží v Česku a na Slovensku v březnu.