Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Šlechta přišel do Nestlé omladit značku Margot

Radomír Šlechta

Radomír Šlechta

Marketing čokoládových tyčinek Margot, Koko a Milena bude v Nestlé rozvíjet Radomír Šlechta. Nahradí tak Zuzanu Charvátovou, které odešla na mateřskou dovolenou. Mezi jeho hlavní úkoly bude patřit upevnění tržní pozice a celkové omlazení značky Margot. Do Nestlé přichází ze společnosti Plzeňský Prazdroj, kde realizoval kampaně pro značky Gambrinus, Radegast a Pilsner Urquell. Vystudoval Provozně-ekonomickou fakultu České zemědělské univerzity. Prvním počinem Šlechty je nová kampaň pro Margot. Klíčovou komunikací bude nová televizní kampaň, která poběží v Česku a na Slovensku v březnu.