
Hana Slepičková
Hana Slepičková v digitální agentuře Marketup na pozici people & culture director nahrazuje Sáru Škvorovou, která po pěti letech z firmy odchází. Agentura zažívá prudký nárůst v počtu zaměstnanců a do konce roku očekává přírůstek o 40 %.
Slepičková je zodpovědná za nastavení a realizaci strategie HR na následující tři roky. Společně s oddělením marketingu & PR se také podílí na posílení značky agentury z pohledu zaměstnanců.
Slepičková má v oboru řízení lidských zdrojů přes 15 let zkušeností. Dělala v Innogy i PPF, poslední dva roky se spolu se svým týmem starala o tři provozní oddělení internetového obchodu Alza.cz.

Poslechněte si podcast Médiáře
„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Patnáctka finalistů na pět míst v radě
Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Startuje CME Content Academy
Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Dvanáct dílů z Moravy
Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava

Pro videoarchiv i živé vysílání