Hana Slepičková v digitální agentuře Marketup na pozici people & culture director nahrazuje Sáru Škvorovou, která po pěti letech z firmy odchází. Agentura zažívá prudký nárůst v počtu zaměstnanců a do konce roku očekává přírůstek o 40 %.
Slepičková je zodpovědná za nastavení a realizaci strategie HR na následující tři roky. Společně s oddělením marketingu & PR se také podílí na posílení značky agentury z pohledu zaměstnanců.
Slepičková má v oboru řízení lidských zdrojů přes 15 let zkušeností. Dělala v Innogy i PPF, poslední dva roky se spolu se svým týmem starala o tři provozní oddělení internetového obchodu Alza.cz.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval