Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Slevomat jde s reklamou poprvé do televize

Slevový portál nasazuje pět televizních spotů, chce zvýšit zásah.

Tuzemský slevový portál Slevomat spouští poprvé ve své šestileté historii televizní kampaň. Ta se zaměřuje na cestování, které představuje jeden ze základních pilířů portálu. Celkem pět různých spotů znázorňuje Slevomat jako inspiraci na dovolenou a zážitky. První spot byl odvysílán v pondělí 6. června v TV Nova před seriálem Ulice.

„Cestování je segment, který u nás dlouhodobě roste a vykazuje meziročně stále lepší výsledky. Od televizní kampaně si slibujeme ještě širší zásah u zákazníků. Češi se rádi nechají zlákat k novým věcem,“ vysvětluje vedoucí marketingu Radek Hudák s tím, že tomu odpovídá i hlavní námět kampaně. 

Ten se totiž zaměřuje právě na Slevomat jako inspiraci, proto představuje slogan Každý den s novým nápadem kam za zážitkem. Kampaň má celkem pět reklam, na nichž spolupracoval interní kreativní tým Slevomatu a agentura Czech Promotion. 

Portál dlouhodobě zkouší při své propagaci nová média a nové způsoby komunikace. Loni na podzim nahradil papírové vouchery QR kódy a SMS a letos v únoru představil novou aplikaci Hele, která má upozorňovat uživatele na slevy aktuální v dané chvíli v jeho okolí.