Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Slevomat jde s reklamou poprvé do televize, kreativu dělal Martin Lisý & Kouzelný leknín

Spot Skok padákem serveru Slevomat

Spot Skok padákem má odlišit Slevomat jako místo důvěryhodných nabídek

Přední tuzemský server hromadného nakupování Slevomat se poprvé vydává s propagační kampaní na televizní obrazovky. Jejím cílem je představit Slevomat jako místo, kde můžete najít výhodné nabídky, které si může dovolit každý a člověk díky nim může žít bohatší život. Zároveň se spoty snaží představit nabídky jako kvalitní a důvěryhodné.

„Doplněním jsou spoty se silným call-to-action, kdy po ději spotu má 5 prvních kupujících inzerované zboží za 1 Kč,“ uvádí firma ke kampani nazvané Žijte bohatší život, která probíhá zároveň v televizi i na internetu, kreativní ztvárnění je prací dua Martin Lisý & Kouzelný Leknín a produkovala ji agentura Popojedem.cz.