
Spot Skok padákem má odlišit Slevomat jako místo důvěryhodných nabídek
Přední tuzemský server hromadného nakupování Slevomat se poprvé vydává s propagační kampaní na televizní obrazovky. Jejím cílem je představit Slevomat jako místo, kde můžete najít výhodné nabídky, které si může dovolit každý a člověk díky nim může žít bohatší život. Zároveň se spoty snaží představit nabídky jako kvalitní a důvěryhodné.
„Doplněním jsou spoty se silným call-to-action, kdy po ději spotu má 5 prvních kupujících inzerované zboží za 1 Kč,“ uvádí firma ke kampani nazvané Žijte bohatší život, která probíhá zároveň v televizi i na internetu, kreativní ztvárnění je prací dua Martin Lisý & Kouzelný Leknín a produkovala ji agentura Popojedem.cz.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
