“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Slevomat má aplikaci Hele na okamžité slevy

Přední český slevový server startuje projekt “instantního nakupování”.

Logo a ukázka aplikace Hele od Slevomatu

Logo a ukázka aplikace Hele od Slevomatu

Slevový portál Slevomat spouští novou mobilní aplikaci Hele. Ta má uživatele upozorňovat na slevy aktuální v danou chvíli v jeho okolí. Slevomat proto pro novinku razí označení “instantní nakupování”. Využít ji hodlá především v oblasti gastronomie (restaurace, bary) a zábavy. Aplikace přechází do ostrého provozu ve čtvrtek 4. února, k dispozici je pro platformy Android a iOS. Aktuálně nabízí jen slevy v Praze.

Aplikace zobrazuje jen aktuální nabídku, kterou je třeba uplatnit hned nebo v daný den. Výběr je geolokalizován, a uživatelé se tak primárně dozví o akcích ve svém nejbližším okolí. Nákup i uplatnění objednávek probíhá přímo v aplikaci. Zákazník se následně pouze prokáže obsluze potvrzením v mobilu nebo jménem rezervace.

“Restaurace a bary tak mohou tímto způsobem upozornit například i na své ‘happy hours’ nebo pokud mají zrovna v podniku prázdno. Očekáváme, že Hele bude mít do konce tohoto roku 15.000 objednávek měsíčně,” uvedl spolutvůrce aplikace Jan Šromek.