Slevový portál Slevomat spouští novou mobilní aplikaci Hele. Ta má uživatele upozorňovat na slevy aktuální v danou chvíli v jeho okolí. Slevomat proto pro novinku razí označení „instantní nakupování“. Využít ji hodlá především v oblasti gastronomie (restaurace, bary) a zábavy. Aplikace přechází do ostrého provozu ve čtvrtek 4. února, k dispozici je pro platformy Android a iOS. Aktuálně nabízí jen slevy v Praze.
Aplikace zobrazuje jen aktuální nabídku, kterou je třeba uplatnit hned nebo v daný den. Výběr je geolokalizován, a uživatelé se tak primárně dozví o akcích ve svém nejbližším okolí. Nákup i uplatnění objednávek probíhá přímo v aplikaci. Zákazník se následně pouze prokáže obsluze potvrzením v mobilu nebo jménem rezervace.
„Restaurace a bary tak mohou tímto způsobem upozornit například i na své ‚happy hours‘ nebo pokud mají zrovna v podniku prázdno. Očekáváme, že Hele bude mít do konce tohoto roku 15.000 objednávek měsíčně,“ uvedl spolutvůrce aplikace Jan Šromek.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
