Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Slevomat nabízí slevy přímo v ději seriálu Ordinace v růžové zahradě

Pro účely propagace v seriálu je logo slevového serveru poněkud větší než na webu. Repro: @terezabockova

Pro účely propagace v seriálu je logo slevového serveru poněkud větší než na webu. Repro: @terezabockova

Přední server hromadného nakupování Slevomat.cz začal využívat nabídky v nejpopulárnějším nezpravodajském pořadu dneška, vztahovém seriálu Ordinace v růžové zahradě, na nejsledovanější komerční televizi Nova.

Na Twitteru na to upozornila Tereza Bočková a Médiáři to potvrdil šéf a spolumajitel Slevomatu Tomáš Čupr.

„Je pravda, že jsme navázali spolupráci s tvůrci seriálu. Vidíme product placement jako účinnou formu komunikace naší značky, která se stala synonymem pro všechny slevové servery. Určitě i touto cestou chceme informovat o nových možnostech pro zákazníky, jako je například rozšířená nabídka zájezdů,“ uvedl.

Právě o zájezdy a krátkodobé pobyty v zahraničí dnes Slevomat, který svými nabídkami oslovuje zhruba 700 tisíc lidí, rozšířil svou nabídku.

„Růžová“ Ordinace je kromě zpravodajských pořadů dlouhodobě nejsledovanějším programem napříč všemi tuzemskými stanicemi. V úterý a v čtvrtek po 20. hodině ji na Nově sleduje kolem 2 milionu diváků, tedy zhruba pětina celé české populace.