Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Slevomat končí s papírovými vouchery

Přední slevový portál se přesouvá k mobilům, bude vydávat elektronické poukázky, a to jako SMS nebo QR kód. Přes mobily získává už 15 % svých objednávek.

K 15. září zrušil slevový portál Slevomat povinnost požadovat po zákaznících papírové vouchery. Nově se stačí prokázat QR kódem, SMS nebo jen vypsaným kódem. „Už není třeba poukázky do restaurací, na masáže nebo do divadla tisknout. Nově se pro získání zboží či služby stačí prokázat SMS v telefonu nebo jen tak kódem uloženým v mobilu či notýsku,” tvrdí ředitelka Slevomatu Marie Chytilová. Uvedení nové služby podporuje Slevomat speciálním videem.

Papírové vouchery jako poukázky na nejrůznější zboží a služby zavedl Slevomat před pěti lety. Od té doby nakoupilo na tomto slevovém portálu přes 1,3 milionu zákazníků, kteří využili téměř devět milionů voucherů.

Spuštěním elektronických voucherů následuje Slevomat podle Chytilové současný trend nakupování přes mobilní zařízení. V srpnu letošního roku proběhlo 29 % všech návštěv Slevomatu právě přes přenosné telefony či tablety. Šlo přes ně pak 15 % všech objednávek, tedy téměř každý šestý nákup.