Původně slevový portál určený k hromadnému nakupování a nabídkám levného cestování Slevomat ohlásil expanzi do zahraničí. Po osmi letech na trhu navíc mění své zaměření, přes zážitky se posunul do pozice inspiračního portálu. Nyní plánuje propagovat české nabídky v okolních zemích. První fáze expanze zahrnuje sousední země, hlavně Polsko a Maďarsko. Tam nyní promuje první destíky hotelů z Česka i Slovenska, stávající počet chce nabídek na ubytování plánuje do léta rozšířit na 150.
“Jedná se o další krok v posilování segmentu cestování. Tomu nám aktuálně strategicky pomáhá fakt, že jsme součástí velké mezinárodní skupiny Secret Escapes. Nově tak nelákáme jen Čechy do zahraničí, ale naopak cizince lákáme do Čech na nejlepší a nejzajímavější nabídky v našem dlouhodobém portfoliu, ” pochlubila se ředitelka Slevomatu Marie Havlíčková.
“Nadále chceme využívat synergií z celé skupiny. Chceme nabídnout českým zákazníkům to nejlepší ze zahraničních nabídek, tedy posílit cestování o luxusnější nabídky tak jak se profiluje v zahraničí například právě Secret Escapes. Zároveň chceme posílit povědomí o zajímavých nabídkách na českém a slovenském trhu u zahraničních turistů, ” pokračuje Havlíčková.„Již v předešlých letech jsme ukázali, že dokážeme výrazně posílit a ovlivnit tuzemským cestovní ruch. Pomáháme k rozvoji lokálního cestování a to i mimo tradiční turistické lokality,“ doplňuje.
Slevomat se rozhodl v rámci své nabídky posílit segment luxusu. Minulý rok za tímto účelem zřídil speciální sekci Exclusive. Tam se kromě nejprodávanějších nabídek objevují také dražší a exklusivní pobyty. Pravidelně se zde objevují také zahraniční dovolené, například v New Yorku nebo Dubaji, drahá auta nebo další typy zvýhodněných nabídek s vyšší cenou, třeba zlatá karta do hračkářství Hamley’s.
Od konce minulého léta přešel Slevomat společně se Skrz.cz a slovenským serverem Zlavomat.sk do vlastnictví britské skupiny Secret Escapes, hlavním cílem transakce za 1,5 miliardy Kč byla právě zahraniční expanze a posílení segmentu luxusního cestování. Podle informací, které byly zveřejněny na webu iHNed byl obrat českého a slovenského Slevomatu za minulý rok 2,5 miliardy Kč, jedná se tedy o 24% nárůst. Nejvýrazněji rostl právě segment cestování, konkrétně o 28 %. Minulý týden pak proběhla zpráva o stěhování centrály Slevomatu z Vinohrad do Karlína.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Nikdo už nestojí o hypertextové odkazy
