Slevomat spustil vlastní cestovní kancelář Zanzo, bez last minute

Slevový portál Slevomat rozšířil své aktivity do segmentu cestování. Protože loni prodal přes čtvrt milionu zájezdů a pobytů, rozhodl se spustit vlastní cestovní kancelář, kterou nazval Zanzo. Zaměří se na dovolené v exotických destinacích. „Slevomat se stal dominantním prodejcem lokálního cestování. Rozšíření našeho působení bylo logickým krokem. Od října máme licenci na provozování cestovní kanceláře a samozřejmě pojištění proti úpadku. V horizontu tří let by se CK Zanzo měla dostat na obrat kolem jedné miliardy korun,” plánuje Adam Bartnicki, prozatímní generální ředitel Slevomatu.

Cestovní kancelář má fungovat nezávisle na Slevomatu, využije nicméně jeho kontaktů až na 300.000 lidí denně. Fungovat má s odlišnou a unikátní nabídkou. Ubytovací kapacity budou vybírány a nakupovány spolu s německými cestovními kancelářemi, k tomu Zanzo nakoupí letenky od renomovaných leteckých společností, které do daných destinací létají pravidelně. Odlet bude z Prahy, případně z letišť okolních zemí, pokud si to klient bude přát. Přímo v destinaci je pak zajištěn privátní transfer.

Zanzo přitom nehodlá prodávat zájezdy last minute. “Cesta do exotiky není věc, kterou chce zákazník vybrat během 24 hodin. Rozhodovací proces je dlouhodobý,” je přesvědčen Bartnicki. Aktuální nabídka se zaměřuje na Srí Lanku, Zanzibar a Thajsko, jsou v ní jak pobyty, tak poznávací zájezdy s českým průvodcem. Do budoucna mají přibýt další destinace z Afriky či Karibiku.