Komunikační agentura Fyi Prague začala zajišťovat PR pro slevový portál Pepa.cz, který provozuje firma Bregosan plus, jejíž majitelkou je dle obchodního rejstříku Blagoveska Vesselinova. Obchodní ředitel portálu Petr Sýkora uvedl, že komunikační partnerství vzniklo v rámci snahy o nastartování opětovného růstu celého segmentu hromadného nakupování.
Pepa.cz vznikl v roce 2011 a sám sebe řadí do první pětky tuzemských slevových serverů. Letos předpokládá obrat 300 milionů Kč, od zahájení provozu odbavil zhruba půl milionu zákazníků. Působí i na Slovensku pod značkou Jožko.sk.

Internetové hovory z Hradu
Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Rozjíždí se Michaelův mashup
Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Jediná jarní novinka stanice
TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Poslechněte si nový rozhovor
Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Portál recykluje texty jiných titulů