Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Slevový server Amplion se mění v agregátor

Slevový server Amplion.cz z portfolia vydavatelského domu Economia dneškem změnil svůj obchodní model a transformuje se na slevový agregátor. Technologicky a procesně bude provoz webu zajišťovat firma Elephant Orchestra ze skupiny NetBrokers Holding. Ta už agregátory slev má.

Economia tak upouští od vlastního shánění slev a vydělávat má už jen na provizích ze zobrazovaných nabídek. „Se silným partnerem dokážeme skokově zvýšit počet nabídek a významně posílit oblast cestování a wellness, která je nejrychleji rostoucím segmentem,“ věřé šéf Economie Roman Latuske.