Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Slevový srovnávač Skrz.cz expanduje na polský trh

Petr Kováčik, který řídí portál Skrz.cz

Petr Kováčik, který řídí portál Skrz.cz

Slevový srovnávač Skrz.cz se chystá koncem září expandovat do Polska. Deníku E15 to potvrdil ředitel Skrz.cz Petr Kováčik. Bude se jednat o první podobnou expanzi Skrz.cz, která nastává zhruba rok poté, co byl portál spolu se Slevomatem odkoupen britskou skupinou Secret Escapes za zhruba 2 miliardy Kč. Slevomat se pod novým majitelem také dočkal expanze, a to rovněž do Polska a navíc do Maďarska.

„Polsko bude zkušební země a pokud budou metriky vycházet podle předpokladů, tak budeme otevírat další země a primárně se zaměříme na region střední a východní Evropy,“ uvedl pro Retailek Kováčik. Portál aktuálně hledá tým, který se bude o polský trh starat - zatím se jedná hlavně o zaměstnance do performance marketingu, do redakce a key accounty, kteří by se zaměřovali na polský obsah. Pro E15 ředitel portálu sdělil, že bylo Polsko k expanzi vybráno z hlediska velikosti trhu a obliby vyhledávání slev mezi Poláky.

Podle Kováčika nebude nabídka polské mutace tolik podobná té české, zaměřit se má hlavně na samotné pobyty a cestování, spíše než na nabídky restaurací nebo relaxace. „Zaměříme se primárně na pobyty a cestování, protože to je hlavní segment celé skupiny Secret Escapes. Tím ale zcela nevylučuji jiný obsah, když pro to uvidíme potenciál,“ vysvětlil ředitel Skrz.cz. 

Pro polský trh dostane portál nové, zatím nezveřejněné jméno. „Název vybíráme, ve všech zahraničních zemích budeme vystupovat pod jedním názvem. Dodatečně vyhodnotíme, jestli i český Skrz.cz nepřejmenovat pod globální brand, ale to nebude určitě dříve než jeden rok po expanzi,“ doplnil Kováčik.