Slevový portál Zapakatel se letos zaměří na nabídku kulturních akcí a plánuje větší množství nabídek v regionech. Na tiskové konferenci v Praze to dnes oznámil končící výkonný ředitel Jiří Carba, jehož i s bratrem Tomášem a Klárou Bitvarovou coby zakladatele střídá nový management. V letošním roce portál slibuje větší zastoupení zboží a soustředit se bude i na rozvoj spolupráce s Tipsportem a Zásilkovnou.
Zapakatel.cz v roce 2012 zvýšil tržby na 260 milionů Kč (z 240 milionů v roce předchozím) a bezmála zdvojnásobil počet svých zákazníků na 261 tisíc. Prodeje rostly v segmentech zboží a cestování, naopak služby zaznamenaly mírný pokles. Letos se Zapakatel rozšíří nabídku módy a prohloubí spolupráci s projektem Navečer.cz, který prodává zlevněné vstupenky na kulturní akce.

Ukazatele hospodaření Zapakatele v posledních třech letech
Kladně hodnotí Carba spolupráci s Tipsportem, na jehož pobočkách je možné zboží ze Zapakatele zaplatit. Tuto možnost využívají především lidé v regionech, nejvíce na severní a střední Moravě. „Lidé v těchto oblastech stále nejvíce preferují platbu v hotovosti,“ tvrdí Carba. „Plánujeme i rozšíření spolupráce, různé soutěže,“ dodává. Úspěšná je i spolupráce se Zásilkovnou, která umožňuje alternativní způsob vyzvednutí zakoupeného zboží. Touto cestou bylo doručeno asi 40 % zásilek.
Obecně Carba předpovídá, že letos se slevové servery budou blížit pojetí e-shopů a budou vstupovat do offline médií.
Oproti Slevomatu jsou zákazníci Zapakatele konzervativnější, pokud jde o metody placení. Pouze 26 % plateb uhradili zákazníci kartou, 63 % převodem. Úspěch mezi návštěvníky Zapakatele neslaví ani mobilní zařízení, z 11 milionů návštěv jich prostřednictvím mobilu přišlo 400 tisíc.
Zapakatel.cz zahájil rok 2013 změnou manažerské struktury – Jiří Carba, jeho bratr Tomáš Carba a Klára Bitvarová, spoluzakladatelé serveru, odcházejí z manažerských postů a jejich práci přebírají Jakub Jílek, jako dosavadní provozní ředitel byl k 1. lednu jmenován místo Jiřího Carby výkonným ředitelem, Milan Kotyza coby obchodní ředitel (za Tomáše Carbu a Kláru Bitvarovou) a Mirek Hlaváček jako šéf marketingu (místo Tomáše Carby).

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
