Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Slevy bude Seznam nabízet ve službě Tip na své hlavní stránce, od 1. března

Nová služba nemá mít zásadní vliv na obchodní model společnosti Seznam.cz, prohlašuje portál.

Avizovaný slevový server Seznamu nebude mít klasickou podobu nabídek hromadného nákupu, jaké v Česku zavedly weby v čele se Slevomatem. Nejnavštěvovanější tuzemský portál Seznam.cz využije pro výhodné nabídky svou hlavní stránku, kde bude zobrazovat tipy v „bublině“ nad normálním obsahem. Službu proto nazval Tipy.

Nabídka Tip na homepage Seznamu. Foto: Seznam.cz

Nabídka Tip na homepage Seznamu. Foto: Seznam.cz

Seznam.cz se přitom nechce omezit jen na slevy, ale tipy mají být „bez omezení jen na určité formy, jako jsou třeba – výhodné nákupy“. Informovat v nich plánuje i o kulturních akcích, netradiční službě či nápadu, kam jet na výlet.

„Jedná se o něco navíc, co může uživatelům pomoci se zorientovat v nepřeberném množství informací, se kterými jsou denodenně na internetu konfrontováni,“ prohlásil Seznam.

Dá se přitom ovšem předpokládat, že cenné místo na titulní straně, kam denně zavítá průměrně 2,3 milionu lidí, bude hledět co nejvíce zpeněžit, byť třeba jen provizí, kromě jiného se totiž jedná v expandované variantě o poměrně agresivní formát propagace.

Uživatelům se bude tip zobrazovat na titulní straně vedle datumu a svátku, kliknutím může zobrazit „bublinu“ s dalšími informacemi. Zobrazování tipů nemá být pravidelné, frekvencí ani načasováním.

„Rozhodně se nejedná o službu, jejíž smyslem je nějaký zásadní vliv na obchodní model společnosti Seznam.cz,“ prohlašuje portál.