O2 Výhody, brána do světa výhod, která všem zákazníkům O2 přináší exkluzivní slevy, speciální nabídky, atraktivní zážitky i soutěže o hodnotné ceny, se nově připojují do rodiny O2 Media.
„V současné chvíli usilovně pracujeme na novém konceptu O2 Výhod, který bude zákazníkům O2 přinášet ještě více ze světa benefitů,“ popisuje Zuzana Marková, business development manager pro Partnership & Loyalty Program, která má nový koncept O2 Výhod na starost.
O mediální spolupráci s agenturami, které budou svým klientům moci nabízet vedle standardních formátů O2 Media i komunikaci přes O2 Výhody, se nově postará Veronika Procházková.
O2 Media díky této integraci nabídnou ještě více možností pro své cílené kampaně. „Naši nabídku rozšiřujeme o další formáty, ke kterým nám O2 Výhody otevřely dveře. Cross-mediální balíčky rozšiřujeme například o aplikaci a web O2 Výhod, sociální sítě nebo LCD reklamu. A to zdaleka není vše, říká Ferdinand Kraus, head of O2 Media.
Zajímá vás víc? Podívejte se na web O2 Media či O2 Výhod nebo se rovnou obraťte na jednoho z jejich obchodních zástupců.
Text je součástí placené spolupráce se společností O2 Media

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
