Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Slevy už jde zobrazit na mapě. Retail Info spustilo i agregátor nabídek

Provozovatel serveru Slevopolis.cz dál rozšiřuje své portfolio “slevových” služeb.

Slevy na mapě

Slevy na mapě

Společnost Retail Info, provozovatel serveru hromadného nakupování Slevopolis.cz, kombinuje “letákové” nabídky slev “kamenných” obchodních řetězců i ze slevových webů na jednom místě, ve formě mapy.

Službu Slevy na mapě nabízí v rámci portálu AkčníCeny.cz. Interaktivní mapa slev nabízí přes 250 tisíc akčních položek ve více než 1800 prodejních místech po celé republice, včetně obchodů Tesco, Albert, Globus či OBI.

Brzy má být služba k dispozici pro mobilní telefony, slíbil manažer služby Jan Brokeš.

Agregátor

Internetová společnost Retail Info představila tento měsíc také agregátor hromadných slev AlfaSlevy.cz, s přehledem nabíden od většiny z dvou set českých slevových portálů.

Hlavní službou je tzv. Strážce, tedy možnost hlídání slevových nabídek na základě preferencí uživatele a následné upozornění na email. Strážce lze nastavit jak podle kategorií, krajů či měst, tak i klíčových slov či cenového rozpětí.

Službu má v Reatil Info na starosti David Bahenský. “Cílem portálu je zařadit se během druhého čtvrtletí roku 2011 mezi top 5 agregátorů hromadných slev v České republice,” oznámila společnost.

Vracení peněz

Portál AlfaCeny.cz je propojen s jiným, nedávno spuštěným portálem Retail Infa, VratnéPeníze.cz. Portál nabízí lidem nákupy v jejich oblíbených internetových obchodech za zvýhodněné ceny.

Tato služba na bázi cashbacku, tedy vrácení části útraty zpět zákazníkovi, je populární zejména v USA a Velké Británii. K polovině února, kdy byla oficiálně uvedena, měla služba již přes tisíc registrovaných uživatelů, jimž bylo na provizích a bonusech vyplaceno téměř 110 tisíc korun.

Jak funguje? Uživatel se zaregistruje, přihlásí se ke svému účtu a poté nakupuje v partnerských internetových obchodech. Za zákazníky, kteří přišli do e-shopu nakupovat z portálu VratnéPeníze.cz, získává provozovatel provizi, z níž minimálně polovinu vrací jako odměnu zpět nakupujícím. Provize se obvykle pohybuje od 1 do 13 % z utracené částky za nákup. Zákazník tedy nejdříve zaplatí internetovému obchodu plnou částku, a po uskutečnění transakce a dosažení minimální částky k vyplacení mu VratnéPeníze.cz vrátí část peněz za nákup zboží na bankovní účet.

„Chceme spolupracovat s internetovými obchody, které nabízejí vlastní provizní program nebo jsou součástí nějaké provizní sítě. Naším cílem pro tento rok je zprostředkovat obchody alespoň v hodnotě 30 milionů korun,“ vyhlásil před dvěma měsíci projektový manažer služby Ondřej Hloupý.

Retail Info je provozovatelem internetových médií. Kromě fyzických osob v něm 47 % vlastní polský investiční fond MCI.

Společnost provozuje portfolio internetových stránek o nakupování v klasických kamenných obchodech (www.AkcniCeny.cz, www.oBydleni.cz), e-shopech (www.monitor.cz), bazarech (www.multibazar.cz). Je aktivní i na Slovensku (www.Zlacnene.sk, www.AkoByvat.sk, www.monitor-cien.sk) a na konci roku 2007 vstoupila na polský trh investicí do společnosti ANT (www.kupujemy.pl, www.promoceny.pl). Od roku 2009 provozuje retailový online magazín www.retailinfo.cz a od února 2011 elektronický časopis Retail Info Plus. V září 2010 spustila projekt Slevopolis.cz zaměřený na hromadné nákupy za zvýhodněné ceny.