Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Slevy už nabízejí i mobilní operátoři: T-Mobile na jídlo v KFC, Vodafone přes Slevomat

Zvýšení slev či dotování rychlého občerstvení či piva je součástí jarních kampaní mobilních operátorů.

Magické slovo slevy, díky němuž v Česku ani ne před rokem vznikl trh s loňským obratem minimálně 330 milionů korun, zahrnuly do svého marketingu také mobilní operátoři.

Jejich hlavním byznysem je poskytování telekomunikačních služeb, přesto jedna z předních těchto firem v Česku přispívá svým zákazníkům na útratu v rychlém občerstvení a další zas snižuje už dost tak nízké ceny nabídek na největším slevovém serveru na českém internetu.

Mobilní operátor Vodafone umožňuje k již sníženým cenám “na portálu Slevomatu”, jak píše, uplatnit další slevu ve výši 8 %. Nabídka samozřejmě platí pouze pro zákazníky Vodafonu, do 27. března a týká se všech nabídek na Slevomat.cz.

Konkurenční T-Mobile v rámci své aktuální kampaně s kouzelníkem Richardem Nedvědem Kouzelné úterky neváhá svým zákazníkům platit k jednomu pokrmu Twister v restauracích KFC druhý zdarma, a to pouze výměnou za jedinou SMS.

Anebo dvě piva za cenu jednoho v restauracích The Pub, případně dva lístky za cenu jednoho v multikinech Cinema City.

Každý týden mohou lidé u T-Mobilu využít u každého obchodníka takovou nabídku jednou. Akce má platit od 15. března do 28. června.

Vodafone na Slevomatu

Vodafone na Slevomatu

Dva Twistery za cenu jednoho. V KFC za peníze T-Mobilu

Dva Twistery za cenu jednoho. V KFC za peníze T-Mobilu