
Kreativu v Česku vede Mario Poór
Slovenská agentura Effectivity má nově své zastoupení v Česku. Místní kancelář bude vystupovat pod názvem Effe Prague. „Praha je první volba pro slovenské agentury, kterým je lokální trh už příliš těsný. Logicky jednak jazykem, jednak dostupností,“ podotkl Daniel Abrahám, zakladatel slovenské Effectivity, v jejímž čele stojí dvacátým rokem. „Po utlumení našich plánů kvůli covidovým opatření smíme konečně realizovat naši vizi České a Slovenské federativní agentury,“ prohlašuje.

Daniel Abrahám
Effe Prague sídlí na Betlémském náměstí 351 a momentálně v ní pracuje 20 lidí. Kreativním ředitelem - s víc než 60 oborovými cenami - je Mario Poór, který na této pozici působil i v agenturách Mark BBDO či v Respect APP. „Mým hlavním cílem a posláním v Effe Prague bude postavit stabilní a vyzrálý kreativní tým, který dokáže překonávat očekávání klienta a bude každou nově získanou značku do portfolia neustále posouvat dál,“ říká.
Pod Effectivity spadá kromě domovské bratislavské základny a nové pražské kanceláře také pobočka v Chorvatsku. Mezi nejvýznamnější klienty agentury patří aktuálně Kaufland (v Česku a na Slovensku), Lidl (na Slovensku), Tchibo (v Česku, na Slovensku, v Polsku, v Maďarsku a ve Švýcarsku), dále prodejci Electro World (Česko) a Nay (Slovensko) nebo značky Samsung, Huawei či Orange. V Praze se hodlá ucházet o další.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
